Powołanie komisji konkursowej
Wójt Gminy Krzęcin na podstawie art. 15 ust. 2a-2f ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U z 2023 r. poz. 571) ogłoszeniem z dnia 04.01.2024r zaprosił do zgłaszania się osób reprezentujących organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 w/w ustawy, zwane dalej kandydatami, na członków komisji konkursowej, do oceny ofert na realizację zadań publicznych Gminy Krzęcin w roku 2024. Do dnia składania kandydatur tj. 26 stycznia 2024r nie wpłynęło żadne zgłoszenie.
Na podstawie art.30 ust. Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2023 poz. 40) oraz art. 15 ust. 2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571 ze zm.) oraz Uchwały Rady Gminy Krzęcin Nr XXXVIII/309/2023 z dnia 19 grudnia 2023r. w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Krzęcin z Organizacjami Pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 zarządzam, co następuje:
§1. 1. Powołuję komisję konkursową w celu opiniowania złożonych ofert na realizację zadań w sferze działalności pożytku publicznego rozstrzyganych w 2024r., w następującym składzie:
Ryszard Stanisław Przywarty - sekretarz Gminy Krzęcin, przewodniczący komisji;
Joanna Witkowska - skarbnik Gminy Krzęcin, członek komisji;
Magdalena Czarnecka – pracownik urzędu, członek komisji;
Maciej Radomiak – pracownik urzędu, członek komisji;
Anna Kozłowska - pracownik urzędu, członek komisji;
Kinga Gan - pracownik urzędu, członek komisji.
2. Komisja przeprowadzi postępowania konkursowe realizowane w 2024r., zgodnie z Regulaminem stanowiącym załącznik do zarządzenia.
3. Z prac komisji sporządza się protokół, który przewodniczący komisji przekazuje niezwłocznie Wójtowi.
§2. Do obsługi prac komisji, o której mowa w §1, wyznacza się pracownika Urzędu Gminy Krzęcin ds. zamówień publicznych, obsługi wniosków, skarg i petycji mieszkańców oraz wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wpisany przez: admin